Uloga mentora je da podstakne lični i profesionalni razvoj svog mentija, deleći sa njim svoje znanje, ekspertizu i iskustvo.

Mentorski odnos se gradi na međusobnom poverenju, poštovanju i komunikaciji, a podrazumeva da je inicijalna relacija iskrena, kako bi se razmenjivale ideje i postavljali ciljevi za stalno unapređenje veština i znanja, odnosno ličnog razvoja, neophodnog za napredovanje u karijeri.

Iako je imati mentora jedna od najvrednijih stvari koje možete da uradite u svojoj karijeri, biti mentor je takođe izuzetno korisno i lepo iskustvo. Da biste za sebe i svog mentija dobili najviše iz programa mentorstava, važno je imati na umu da mentorstvo podrazumeva mnogo više od davanja saveta u karijeri. Mentiju treba neko ko će verovati u njega i biti spreman da ličnim zalaganjem investira u njegov profesionalni uspeh.

Za mene je biti mentor projekat sa opipljivim rezultatima: uspeh vašeg mentija. Kao neko ko je tokom svoje karijere imao sreću da bude pod mentorstvom neverovatno inteligentnih i plemenitih ljudi, istakla bih tri osobine koje najbolji mentori treba da imaju: veštinu slušanja, razumevanje očekivanja - od suštinske važnosti je da mentor razume šta se menti nada da će naučiti u ovom odnosu i preduzimljivost - slušanje i deljenje znanja su važni aspekti mentorskog odnosa, ali ono što zaista čini mentore sjajnim jeste njihova spremnost da preduzimaju konkretne akcije za svoje mentije. Dobri mentori treba da dovoljno veruju u svoje mentije, da su spremni da preuzmu određene rizike za njih.

Imati vođstvo, ohrabrenje i podršku mentora sa iskustvom, kao osobe od poverenja, obezbediće mentiju širok raspon ličnih i profesionalnih stremljenja, koji će dovesti do sagledavanja životnih i poslovnih prilika iz jednog drugog ugla, koji je njima do sada verovatno bio potpuno nepoznat.

U našem programu mentiji su inteligentni mladi ljudi, studenti sa velikim očekivanjima u budućim profesionalnim karijerama, a Hemofarm je svakako kompanija koja u Srbiji i u regionu može pružiti pre svega stručno znanje, kao i mogućnost sticanja slike pozitivnog primera korporativne kulture, ali i priliku da se prođe jedan osnovni nivo edukacije iz sveta biznisa u farmaceutskoj industriji.

U ovakvoj uzrastnoj interakciji, ovi mladi ljudi otkrivaju nama mentorima nove ideje i načine razmišljanja, koji nose energiju nove generacije koja je ujedno i budućnost razvoja svake kompanije.
PROČITAJ VIŠE