Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
Podešavanja
Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
This cookie is used for system purposes only and does not track user actions. It is required for normal functioning of this web site.
Ovo je usluga web analitike.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Google Ireland Limited
  • Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irska
Svrha podataka
  • Marketing
  • Reklama
  • Web analitika
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
  • Piksel tagovi
Atributi podataka
  • IP adresa (anonimna)
  • Informacije o pretraživaču (vrsta pretraživača, stranice sa referencama/izlazima, datoteke pregledane na našem sajtu, operativni sistem, pečat datum/vreme i/ili podaci o putanji klikova)
  • Podaci o upotrebi (prikazi, klikovi)
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • IP adresa
  • Datum i vreme posete
  • Podaci o korišćenju
  • Putanja klikova (biranja)
  • Ažuriranja aplikacija
  • Informacije o pretraživaču
  • Informacije i uređaju
  • JavaScript podrška
  • Posećene stranice
  • URL referer
  • Preuzimanja
  • Flash verzija
  • Informacije o lokaciji
  • Kupovna aktivnost
  • Vidžet interakcije
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 (1) (a) GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podataka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Alphabet Inc.
Ovo je tehnologija praćenja koju nudi Facebook i koju koriste drugi Facebook servisi poput Facebook Custom Audiences.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Facebook Ireland Limited
  • 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02, Irska
Svrha podatka
  • Reklama
  • Marketing
  • Retargetiranje
  • Analiziranje
  • Praćenje
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
Atributi podataka
  • Podaci specifični za piksel
  • Http-zaglavlje
  • Opcioni parametri
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • ID Facebook korisnika
  • Informacije o pretraživaču
  • Podaci o korišćenju
  • Informacije o uređaju
  • Neosetljivi prilagođeni podaci
  • URL referer
  • ID piksela
  • Informacije o lokaciji
  • Podaci specifični za piksel
  • Ponašanje korisnika
  • Pregledane reklame
  • Interakcije sa reklamama, uslugama i proizvodima
  • Marketing informacije
  • Pregledan sadržaj
  • IP adresa
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 stav 1 s. 1 lit. a GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podatka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Facebook Inc.
NAJVAŽNIJI POZIV U ŽIVOTU
NAJVAŽNIJI POZIV U ŽIVOTU
Srbija je dobila novi Zakon o presađivanju ljudskih organa što predstavlja najveći uspeh kampanje o važnosti doniranja organa „Najvažniji poziv u životu“ koju Hemofarm fondacija sprovodi od 2016. godine. Zakon uvodi pretpostavljenu saglasnost prema kojoj je svaki punoletni građanin potencijalni davalac organa ukoliko se tome ne usprotivi tokom života ili njegova porodica ne odluči drugačije. Zakon je veoma važan za hiljade ljudi koji godinama čekaju na transplantaciju jer će uticati na povećanje broja donora i transplantacija, a samim tim i na smanjenje lista čekanja. Usvajanje ovog zakona pokazuje i da smo kao država i društvo položili ispit zrelosti i humanosti jer smo uspeli da postignemo nacionalni konsenzus oko ovako važnog društvenog pitanja. Kako bi zakon dao pun efekat, neophodno je nastaviti rad na podizanju svesti javnosti o ovoj temi u cilju dostizanja nivoa zemalja poput Hrvatske i Španije u kojima je donorstvo široko prihvaćeno, a humanost je jedna od najvećih društvenih vrednosti.

Hemofarm Fondacija se 2016.godine uključila u kampanju podrške nacionalnom programu doniranja i transplantacije organa u želji da pomogne društvu i institucijama. Kao partner Ministarstvu zdravlja Srbije, fondacija je pokrenula kampanju “Najvažniji poziv u životu” sa ciljem podizanja svesti društva o značaju zaveštanja organa, kao i kreiranja nacionalnog konsenzusa za usvajanje novog zakona o presađivanju organa.
PROČITAJ VIŠE
TV spot - "Najvažniji poziv u životu".
PROČITAJ VIŠE

U Srbiji oko 1000 ljudi čeka na transplantaciju organa. Većina njih sa liste čekanja nikada ne dočeka najvažniji poziv u životu. Cilj kampanje koju je Hemofarm fondacija pokrenula 2016. godine bio je da javnosti ukaže na sve probleme sa kojima se osobe kojima je potrebna transplantacija suočavaju. Nosioci kampanje “Najvažniji poziv u životu” su pacijenti koji dugi niz godina čekaju na transplantaciju organa i koji su javnosti hrabro izložili svoje životne priče dajući kampanji nesumnjivu autentičnost i vrednost. Tokom kampanje održana su brojna predavanja u kojima su učestvovali lekari, pacijenti i brojne javne ličnosti, a sve u cilju da se tema zaveštanja organa stavi u fokus javnosti i ukaže da je 20 puta veća šansa da vam u životu zatreba donor nego što ćete biti u prilici da budete donor, kao i na činjenicu da jedan donor može da spase 8 života.
PROČITAJ VIŠE
Sanja Bojić
Učesnica kampanje “Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE

Kampanja “Najvažniji poziv u životu” zvanično je počela 6. juna 2016. godine kada je više od 10 000 ljudi dobilo telefonski poziv sa snimljenim porukama pacijenata koji su učestvovali u kampanji. Istog dana, zvonili su telefoni i u svim javnim govornicama u Beogradu, a uz podršku Ministarstva zdravlja Srbije i Instituta “Milan Jovanović Batut”, 6. jun proglašen je Nacionalnim danom donora.
PROČITAJ VIŠE
Marko Mitrić
Učesnik kampanje “Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE

U Srbiji je od 2016. godine udvostručen broj donora organa. Na početku kampanje “Najvažniji poziv u životu” 2016. godine Srbija je imala dva (2), a danas četiri (4) donora na milion stanovnika, što je veliki uspeh ove kampanje ali da bi nestale liste čekanja Srbiji je potrebno najmanje 10 donora na miliona stanovnika.
PROČITAJ VIŠE
Magdalena Blagojević
Učesnica kampanje “Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE

Kampanja “Najvažniji poziv u životu” imala je veliku podršku javnosti. Više od 40 različitih institucija, organizacija, festivala i uglednih pojedinaca podržalo je kampanju i omogućilo potpisivanje donorskih kartica široj javnosti. Kampanja je promovisana i van granica Srbije, prerastajući u “sportsku humanitarnu avanturu”, koju su inicirali zaposleni u kompaniji Hemofarm. Njih šestoro, rekreativaca biciklista vozilo je 1400 km od Nemačke do Srbije. Put je počeo u sedištu STADA Grupe u Bad Vilbelu, a završio se u Vršcu, sedištu Hemofarma. Snimljen je i dokumentarni film “Najvažniji poziv u životu”, autorke Danice Vučenić, čiji su protagonisti pacijenti koji dugi niz godina čekaju na transplantaciju.

“Najvažniji poziv u životu” je najnagrađivanija kampanja Hemofarm fondacije koja je na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti osvojila zlatnu, srebrnu i bronzanu nagradu. “Najvažniji poziv u životu” dobio je Golden Drum u kategoriji integrisanih kampanja, Silver Drum u kategoriji PR i specijalnu nagradu Drum Adriatic Bronze. Kampanja je dobila i VIRTUS nagradu za doprinos na nacionalnom nivou, nagradu Srpske asocijacije menadžera za društveno-odgovornu kampanju, Impact regionalnu nagradu za najbolju društveno-odgovornu kampanju, KAKTUS nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi - BTL na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS, nagradu Impact DOCS festivala u Kaliforniji za dokumentarni film "Najvažniji poziv u životu" i PRiznanje 2018 Društva Srbije za odnose s javnošću kao najbolje komunicirana društveno odgovorna kampanja u 2017. godini.
PROČITAJ VIŠE