Četiri BalCannes priznanja za Hemofarm fondaciju i Najvažniji poziv u životu
Kampanja o doniranju i transplantaciji organa „Najvažniji poziv u životu“ dobila je četiri priznanja na regionalnom festivalu kreativnosti „BalCannes“ u Rovinju - Grand Prix za najbolji društveno odgovorni projekat godine, Grand Prix za najboljeg oglašivača godine i dva zlatna priznanja u kategorijama „Zdravlje i farmacija“ i „Briga o zajednici“.
„Najvažniji poziv u životu“ do sada je nagrađen 22 puta na regionalnim i nacionalnim festivalima kreativnosti i proglašen kampanjom godine.
PROČITAJ VIŠE
Disrupt nagrada za Najvažniji poziv u životu
Kampanja o doniranju organa i transplantaciji "Najvažniji poziv u životu" dobila je specijalno priznanje - DISRUPT STAR za najbolji društveno odgovorni projekat u 2023. na DISRUPT AWARDS takmicenju.
PROČITAJ VIŠE
6 UEPS nagrada za Najvažniji poziv u životu
“Najvažniji poziv u životu”, kampanja koju su pokrenuli Hemofarm fondacija i Hemofarm kompanija u partnerstvu sa agencijom Jazavac i Utorak, čiji je cilj povećanje broja donora organa i transplantacija u Srbiji dobitnik je UEPS-ovog Grand Prix-a za kampanju 2023. godine, dok je Hemofarm fondacija proglašena za oglašivača godine.
Osim ove dve nagrade, kampanji “Najvažniji poziv u životu” dodeljeno je zlatno priznanje za društveno odgovorni i humanitarni projekat, zlatno priznanje za TV spot i zlatno i bronzano priznanje za OOH kampanju (čekajući najvažniji poziv i bilbord lutka).
PROČITAJ VIŠE
Još dve nagrade za Najvažniji poziv u životu
Kampanja “Najvažniji poziv u životu” nagrađena je regionalnim “SoMoRitanac” priznanjem i nacionalnom Grand Prix nagradom “Kampanja sa svrhom” i proglašena najboljim društveno odgovornim projektom u 2023. godini.
Ovo je 11 nagrada do sada za kampanju “Najvažniji poziv u životu” koju su Hemofarm fondacija i njen osnivač kompanija Hemofarm pokrenuli sa ciljem povećanja broja donora i transplantacija u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
Devet KAKTUS priznanja za Hemofarm fondaciju i Najvažniji poziv u životu
Na KAKTUS festivalu integrisanih komunikacija, kampanja Hemofarm fondacije “Najvažniji poziv u životu” za povećanje broja donora i transplantacija nagrađena je sa devet priznanja.
Žiri sastavljen od 30 profesionalaca iz Srbije i regiona, “Najvažnijem pozivu u životu” uručio je GRAND PRIX nagradu za najbolju kampanju u 2023. godini, nagradu za najbolju neprofitnu integrisanu kampanju, nagradu za najbolju outdoor kampanju dok je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije nagrađena nagradom SUPERSTAR za lidera projekta ispred kompanije. “Najvažniji poziv u životu” nagrađen je priznanjima i za art direkciju, dizajn, copywriting, društvene mreže i media planiranje.
PROČITAJ VIŠE
Zahvalnica za promovisanje mentalnog zdravlja
Na svečanosti povodom jubileja Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 215 godina od osnivanja Velike škole i 185 godina od osnivanja Liceja, dekan prof. dr Danijel Sinani uručio je zahvalnicu Hemofarm fondaciji za dugogodišnju uspešnu saradnju i poseban doprinos zajedničkom radu na promovisanju značaja mentalnog zdravlja u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
Hemofarm fondacija dobitnik nagrade Eskulap
Asocijacija privatnih zdravstvenih ustanova Srbije nagradila je nagradom „Eskulap“ Hemofarm fondaciju za “izuzetan doprinos zdravstvenom sistemu Srbije i zdravlju građana Srbije" za pokretanje i vođenje nacionalne kampanje za borbu protiv depresije i stigme
NESALOMIVI.
PROČITAJ VIŠE
Naša Suzana Đorđević dobitnica Mark Awards priznanja za CSR menadžera godine
Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije dobitnica je prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji CSR menadžer godine.
Mark Awards priznanja, u organizaciji Marketing mreže, dodeljuju se stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe.
PROČITAJ VIŠE
Priznanje za doprinos kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“
Srpski Filantropski Forum i Koalicija za dobročinstvo obeležili su Nacionalni dan davanja, odajući priznanja kompanijama, organizacijama civilnog društva i medijskim kućama koje su dale najveći doprinos kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“, ali i donatorima, kompanijama i pojedincima koji su se istakli na polju negovanja filantropskih vrednosti 🤝 Među kompanijama koje su dobile priznanje su i svako dobro - Hemofarm kompanija i Hemofarm fondacija, koje su akciju podržale novčanim donacijama i uključivanjem svojih zaposlenih u volonterske akcije i akcije doniranja hrane u vidu paketa osnovnih namirnica najugroženijim građanima u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
Emerging Europe nagrada za Nesalomive
Organizacija
Emerging Europe nagradila je kampanju
Nesalomivi u kategoriji Ljudi - Zdravlje i Socijalna Nega. U konkurenciji su bili projekti iz cele Evrope čiji rad menja lice društva na bolje, a kuriozitet je da je više od 8000 ljudi glasalo za projekte koji su se takmičili.
PROČITAJ VIŠE
EFFIE Srbija 2022 srebrna nagrada za kampanju Nesalomivi
Hemofarm Fondacija dobitnica je EFFIE Srbija 2022 srebrne nagrade za kampanju „Nesalomivi” koja je pokrenuta sa ciljem borbe protiv depresije i stigme koja prati obolele.
Žiri EFFIE Srbija 2022 nagradio je srebrnim priznanjem projekat “Nesalomivi” za pozitivnu promenu i društveno dobro, koji je fondacija realizovala u saradnji sa agencijom New Moment New Ideas i uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, specijalnih bolnica za psihijatrijske bolesti u Vrscu, Kovinu, Novom, Knezevcu i Gornjoj Toponici.
PROČITAJ VIŠE
VIRTUS specijalna nagrada za najinovativniji projekat za prošlu godinu za kampanju „Nesalomivi”
Kompanija Hemofarm dobitnica je VIRTUS specijalne nagrade Trag fondacije za najinovativniji projekat za prošlu godinu za kampanju „Nesalomivi” koja je pokrenuta sa ciljem očuvanja mentalnog zdravlja, borbe protiv depresije i stigme koja prati obolele.
PROČITAJ VIŠE
Dve DISRUPT nagrade za kampanju „Nesalomivi“
Kampanja „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije koja je pokrenuta sa ciljem unapređenja mentalnog zdravlja, borbe protiv depresije i stigme dobitnik je dve DISRUPT nagrade koje dodeljuje Adam studio. Kampanja je nagrađena u kategorijama Specijalna DIsrupt Brutal nagrada i Disrupt nagrada za komunikacije.
PROČITAJ VIŠE
Pet UEPS nagrada za kampanju “Nesalomivi”
Kampanja Nesalomivi u čijem fokusu je borba protiv depresije i rastuće stigma koja prati obolele osvojila je pet nagrada koje dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) – jednu zlatnu za najbolju kampanju u oblasti zdravlja, tri srebrne nagrade – za CSR kampanju, korporativni i interni PR i odnose sa potrošačima i bronzanu nagradu za Radio reklamu.
PROČITAJ VIŠE
Kampanja “Nesalomivi” dobitnik KAKTUS priznanja
Kampanja “Nesalomivi” dobitnik je prestižnog KAKTUS priznanja na istoimenom festivalu integrisanih komunikacija u kategorijama nagrada za društveno-odgovornu integrisanu kampanju i nagrada za cross media integrisanu kampanju.
PROČITAJ VIŠE
„Nesalomivi“ – najbolja društveno odgovorna kampanja u Srbiji u 2021.
Kampanja Hemofarm fondacije „Nesalomivi“ za unapređenje mentalnog zdravlja, borbu protiv depresije i stigme koja prati obolele, proglašena je za najbolju društveno odgovornu kampanju u Srbiji u 2021. godini. Na svečanoj ceremoniji prvog CSR festivala u Srbiji „Kampanje sa svrhom“ Hemofarm fondacija je nagrađena Grand Prix nagradom jer je, kako je rečeno u obrazloženju, kampanjom „Nesalomivi“ dotakla važan društveni problem, skrenula pažnju javnosti i ponudila moguća rešenja.
PROČITAJ VIŠE
„Nesalomivi“ među osam najznačajnijih inicijativa u jugoistočnoj Evropi
Centar za međunarodno privatno preduzetništvo (
CIPE) i Američke privredne komore u Evropi (
AmChamsInEurope) uvrstili su kampanju Hemofarma i Hemofarm fondacije “Nesalomivi” koja se bavi unapređenjem mentalnog zdravlja među osam najznačajnijih inicijativa u jugoistočnoj Evropi u 2021. godini za „promovisanje poverenja u biznis“ i poslovanje u skladu sa standardima zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG).
PROČITAJ VIŠE
Kaktus nagrada za kampanju “I ja sam sam donor. Jer navijam za Srbiju”
Kampanja “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju” osvojila je nagradu u kategoriji “Društveno odgovorna integrisana kampanja“ na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019.
PROČITAJ VIŠE
UEPS priznanja za kampanju “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.”
Kampanja “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.” nagrađena je sa dva srebrna priznanja za društveno odgovornu kampanju – profitni sektor i korporativni i interni PR koje dodeljuje UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije.
PROČITAJ VIŠE
UEPS priznanja za kampanju „Ne dozvoli da pukne“
Hemofarm fondacija dobitnik je pet priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) za kampanju „Ne dozvoli da pukne” u čijem fokusu je prevencija povišenog krvnog pritiska. Kampanja je nagrađena sa dva zlatna priznanja u kategorijama promotivna integrisana kampanja - zdravlje i BTL aktivnosti na vanstandardnim mestima. Tri srebrna priznanja dobila je u kategorijama OOH (Out-of-home advertising), kreativna upotreba medija i društveno-odgovorni i humanitarni projekat u neprofitnom sektoru.
PROČITAJ VIŠE
STADA nagrada za primer najbolje prakse
Hemofarm fondacija nagrađena je STADA nagradom za primer najbolje prakse za kampanju o važnosti doniranja organa “Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE
KAKTUS nagrade za kampanju “Ne dozvoli da pukne”
Kampanja “Ne dozvoli da pukne” osvojila je dve nagrade u kategorijima “Neprofitna integrisana kampanja” i “Mediji” na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018.
PROČITAJ VIŠE
Silver drum nagrada za kampanju “Ne dozvoli da pukne”
Kampanja Hemofarm fondacije za prevenciju povišenog krvnog pritiska “Ne dozvoli da pukne”' nagrađena je Silver Drum nagradom u kategoriji OOH na 25. međunarodnom festivalu Golden Drum, najznačajnijijem festivalu kreativnosti i advertajzinga u centralno-istočnoj Evropi.
PROČITAJ VIŠE
PRiznanje 2018 za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Kampanja “Najvažniji poziv u životu” Hemofarm fondacije nagrađena je PRiznanjem 2018, Društva Srbije za odnose s javnošću, kao najbolje komunicirana društveno odgovorna kampanja u 2017. godini.
PROČITAJ VIŠE
Hemofarm fondacija proglašena je najboljom u 2017.
Magazin Diplomacy&Commerce dodelio je godišnje nagrade zaslužnim kompanijama i pojedincima u osam kategorija i tom prilikom Hemofarm fondacija proglašena je za fondaciju 2017. godine.
PROČITAJ VIŠE
Nagrada Impact DOCS festivala za „Najvažniji poziv u životu“
Hemofarm fondacija dobila je nagradu Impact DOCS festivala u Kaliforniji za dokumentarni film "Najvažniji poziv u životu". Dokumentrani film "Najvažniji poziv u životu", autorke Danice Vučinić i reditelja Mateje Rackova, realizovan je u okviru istoimene kampanje u cilju podizanja svesti javnosti o značaju zaveštanja organa i povećanja broja donora u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
Impakt nagrada za “Najvažniji poziv u životu“
Kampanja „Najvažniji poziv u životu“ Hemofarm fondacije proglašena je za najbolju neprofitnu društveno korisnu kampanju u 2017. na konkursu koji je organizovala regionalna agencija Brodoto.
PROČITAJ VIŠE
Nagrada za Mentorski program
U 2017. godini Mentorski program Hemofarm fondacije proglašen je za najbolji u kategoriji „Korporativno volontiranje - pro bono podrška“ i pripala mu je nagrada koju dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv.
PROČITAJ VIŠE
KAKTUS 2017. nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Hemofarm fondacija i agencija Saatchi & Saatchi nagrađene su za kampanju "Najvažniji pozivu u životu" u kategoriji „Pojedinačni radovi – BTL“na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2017.
PROČITAJ VIŠE
Glavna VIRTUS nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Hemofarm i Hemofarm fondacija nagrađeni su glavnom VIRTUS nagradom za korporativni doprinos na nacionalnom nivou za kampanju o transplantaciji i doniranju organa "Najvažniji poziv u životu".
PROČITAJ VIŠE
PRiznanje 2019 za kampanju "Ne dozvoli da pukne"
Kampanja “Ne dozvoli da pukne” Hemofarm fondacije nagrađena je PRiznanjem 2019, Društva Srbije za odnose s javnošću, kao najbolje komunicirana društveno odgovorna kampanja u 2018. godini u oblasti integrisanih komunikacija.
PROČITAJ VIŠE
Godišnja nagrada Srpske asocijacije menadžera za društveno-odgovornu kampanju "Najvažniji poziv u životu" za 2016. godinu
Godišnjom nagradom Srpske asocijacije menadžera za društveno-odgovornu kampanju 2016. godine, nagrađena je kampanja Hemofarm fondacije "Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE
Golden Drum nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Hemofarm fondacijom, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je zlatnu nagradu - Golden Drum, u kategoriji integrisanih kampanja.
PROČITAJ VIŠE
Silver Drum nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Fondacijom Hemofarm, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je srebrnu nagradu - Silver Drum, u kategoriji PR-a.
PROČITAJ VIŠE
Drum Adriatic Bronze 2016 specijalna nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Hemofarm fondacijom, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je specijalnu nagradu - Drum Adriatic Bronze 2016.
PROČITAJ VIŠE