Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
Podešavanja
Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
This cookie is used for system purposes only and does not track user actions. It is required for normal functioning of this web site.
Ovo je usluga web analitike.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Google Ireland Limited
  • Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irska
Svrha podataka
  • Marketing
  • Reklama
  • Web analitika
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
  • Piksel tagovi
Atributi podataka
  • IP adresa (anonimna)
  • Informacije o pretraživaču (vrsta pretraživača, stranice sa referencama/izlazima, datoteke pregledane na našem sajtu, operativni sistem, pečat datum/vreme i/ili podaci o putanji klikova)
  • Podaci o upotrebi (prikazi, klikovi)
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • IP adresa
  • Datum i vreme posete
  • Podaci o korišćenju
  • Putanja klikova (biranja)
  • Ažuriranja aplikacija
  • Informacije o pretraživaču
  • Informacije i uređaju
  • JavaScript podrška
  • Posećene stranice
  • URL referer
  • Preuzimanja
  • Flash verzija
  • Informacije o lokaciji
  • Kupovna aktivnost
  • Vidžet interakcije
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 (1) (a) GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podataka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Alphabet Inc.
Ovo je tehnologija praćenja koju nudi Facebook i koju koriste drugi Facebook servisi poput Facebook Custom Audiences.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Facebook Ireland Limited
  • 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02, Irska
Svrha podatka
  • Reklama
  • Marketing
  • Retargetiranje
  • Analiziranje
  • Praćenje
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
Atributi podataka
  • Podaci specifični za piksel
  • Http-zaglavlje
  • Opcioni parametri
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • ID Facebook korisnika
  • Informacije o pretraživaču
  • Podaci o korišćenju
  • Informacije o uređaju
  • Neosetljivi prilagođeni podaci
  • URL referer
  • ID piksela
  • Informacije o lokaciji
  • Podaci specifični za piksel
  • Ponašanje korisnika
  • Pregledane reklame
  • Interakcije sa reklamama, uslugama i proizvodima
  • Marketing informacije
  • Pregledan sadržaj
  • IP adresa
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 stav 1 s. 1 lit. a GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podatka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Facebook Inc.
NAGRADE
Za svoj rad i društvenu angažovanost, Hemofarm fondacija je u prethodnih 29 godina dobila brojna priznanja, a samo u poslednjih sedam godina osvojila je ukupno 36 lokalnih, regionalnih i međunarodnih nagrada.
PRIZNANJA HEMOFARM FONDACIJE
PROČITAJ VIŠE
Emerging Europe nagrada za Nesalomive
Organizacija Emerging Europe nagradila je kampanju Nesalomivi u kategoriji Ljudi - Zdravlje i Socijalna Nega. U konkurenciji su bili projekti iz cele Evrope čiji rad menja lice društva na bolje, a kuriozitet je da je više od 8000 ljudi glasalo za projekte koji su se takmičili. Ovo je 14 priznanje za kampanju za borbu protiv depresije i stigme Nesalomivi, koja je do danas putem SOS linije, mejla i društvenih mreža, pružila pomoć i podršku za više od 10.000 ljudi u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
EFFIE Srbija 2022 srebrna nagrada za kampanju Nesalomivi
Hemofarm Fondacija dobitnica je EFFIE Srbija 2022 srebrne nagrade za kampanju „Nesalomivi” koja je pokrenuta sa ciljem borbe protiv depresije i stigme koja prati obolele.

Žiri EFFIE Srbija 2022 nagradio je srebrnim priznanjem projekat “Nesalomivi” za pozitivnu promenu i društveno dobro, koji je fondacija realizovala u saradnji sa agencijom New Moment New Ideas i uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, specijalnih bolnica za psihijatrijske bolesti u Vrscu, Kovinu, Novom, Knezevcu i Gornjoj Toponici. Kampanji „Nesalomivi”, koja je veoma brzo prerasla u pokret, do danas se priključilo više od milion ljudi, dok je više od 10.000 ljudi dobilo pomoć i podršku putem besplatne i anonimne SOS linije 0800 001 002 , e-maila podrska@nesalomivi.rs i društvenih mreža. Podršku kampanji je pružilo 657 institucija, asocijacija i organizacija u zemlji i inostranstvu, dok je kampanja „Nesalomivi“ do danas nagrađena sa 13 internacionalnih, regionalnih i nacionalnih priznanja.

EFFIE nagrada je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve i tako rešile izazove pred kojima su se našli njihovi brendovi, kompanije i društvo.
PROČITAJ VIŠE
VIRTUS specijalna nagrada za najinovativniji projekat za prošlu godinu za kampanju „Nesalomivi”
Kompanija Hemofarm dobitnica je VIRTUS specijalne nagrade Trag fondacije za najinovativniji projekat za prošlu godinu za kampanju „Nesalomivi” koja je pokrenuta sa ciljem očuvanja mentalnog zdravlja, borbe protiv depresije i stigme koja prati obolele.
Pokretu „Nesalomivi” do danas se priključilo više od milion ljudi, dok je više od 10.000 ljudi dobilo pomoć i podršku putem besplatne i anonimne SOS linije 0800 001 002 koja je pokrenuta unutar ove kampanje. Na ovaj broj javljaju se stručnjaci četiri specijalne bolnice za psihijatrijske bolesti u Vršcu, Kovinu, Novom Kneževcu i Gornjoj Toponici. Podršku kampanji pružilo je 657 institucija, asocijacija i organizacija u zemlji i inostranstvu, dok je kampanja „Nesalomivi“ do danas nagrađena sa 11 internacionalnih, regionalnih i nacionalnih priznanja.
Nagradu VIRTUS dodeljuje Trag fondacija počev od 2007. godine, pod sloganom „Da dobro ne ostane skriveno“, sa ciljem prepoznavanja kompanija i građana koji svojim filantropskim aktivnostima strateški i dugoročno doprinose razvoju zajednice.
PROČITAJ VIŠE
Dve DISRUPT nagrade za kampanju „Nesalomivi“
Kampanja „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije koja je pokrenuta sa ciljem unapređenja mentalnog zdravlja, borbe protiv depresije i stigme dobitnik je dve DISRUPT nagrade koje dodeljuje Adam studio. Kampanja je nagrađena u kategorijama Specijalna DIsrupt Brutal nagrada i Disrupt nagrada za komunikacije.
PROČITAJ VIŠE
Pet UEPS nagrada za kampanju “Nesalomivi”
Kampanja Nesalomivi u čijem fokusu je borba protiv depresije i rastuće stigma koja prati obolele osvojila je pet nagrada koje dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) – jednu zlatnu za najbolju kampanju u oblasti zdravlja, tri srebrne nagrade – za CSR kampanju, korporativni i interni PR i odnose sa potrošačima i bronzanu nagradu za Radio reklamu.
PROČITAJ VIŠE
Kampanja “Nesalomivi” dobitnik KAKTUS priznanja
Kampanja “Nesalomivi” dobitnik je prestižnog KAKTUS priznanja na istoimenom festivalu integrisanih komunikacija u kategorijama nagrada za društveno-odgovornu integrisanu kampanju i nagrada za cross media integrisanu kampanju.
PROČITAJ VIŠE
„Nesalomivi“ – najbolja društveno odgovorna kampanja u Srbiji u 2021.
Kampanja Hemofarm fondacije „Nesalomivi“ za unapređenje mentalnog zdravlja, borbu protiv depresije i stigme koja prati obolele, proglašena je za najbolju društveno odgovornu kampanju u Srbiji u 2021. godini. Na svečanoj ceremoniji prvog CSR festivala u Srbiji „Kampanje sa svrhom“ Hemofarm fondacija je nagrađena Grand Prix nagradom jer je, kako je rečeno u obrazloženju, kampanjom „Nesalomivi“ dotakla važan društveni problem, skrenula pažnju javnosti i ponudila moguća rešenja.
PROČITAJ VIŠE
„Nesalomivi“ među osam najznačajnijih inicijativa u jugoistočnoj Evropi
Centar za međunarodno privatno preduzetništvo (CIPE) i Američke privredne komore u Evropi (AmChamsInEurope) uvrstili su kampanju Hemofarma i Hemofarm fondacije “Nesalomivi” koja se bavi unapređenjem mentalnog zdravlja među osam najznačajnijih inicijativa u jugoistočnoj Evropi u 2021. godini za „promovisanje poverenja u biznis“ i poslovanje u skladu sa standardima zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG). Više od 30 kompanija i organizacija iz 10 zemalja podnelo je ove godine projekte „Inicijativi za promovisanje poverenja u biznis“, a među 8 najznačajnijih projekata našla se i kampanja Nesalomivi. Ovo je 28 priznanje za društveno odgovorni rad kompanije Hemofarm i Hemofarm fondacije u proteklih šest i po godina.
PROČITAJ VIŠE
UEPS priznanja za kampanju “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.”
Kampanja “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.” nagrađena je sa dva srebrna priznanja za društveno odgovornu kampanju – profitni sektor i korporativni i interni PR koje dodeljuje UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije.
PROČITAJ VIŠE
Kaktus nagrada za kampanju “I ja sam sam donor. Jer navijam za Srbiju”
Kampanja “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju” osvojila je nagradu u kategoriji “Društveno odgovorna integrisana kampanja“ na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019.
PROČITAJ VIŠE
PRiznanje 2019 za kampanju "Ne dozvoli da pukne"
Kampanja “Ne dozvoli da pukne” Hemofarm fondacije nagrađena je PRiznanjem 2019, Društva Srbije za odnose s javnošću, kao najbolje komunicirana društveno odgovorna kampanja u 2018. godini u oblasti integrisanih komunikacija.
PROČITAJ VIŠE
UEPS priznanja za kampanju „Ne dozvoli da pukne“
Hemofarm fondacija dobitnik je pet priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) za kampanju „Ne dozvoli da pukne” u čijem fokusu je prevencija povišenog krvnog pritiska. Kampanja je nagrađena sa dva zlatna priznanja u kategorijama promotivna integrisana kampanja - zdravlje i BTL aktivnosti na vanstandardnim mestima. Tri srebrna priznanja dobila je u kategorijama OOH (Out-of-home advertising), kreativna upotreba medija i društveno-odgovorni i humanitarni projekat u neprofitnom sektoru.
PROČITAJ VIŠE
STADA nagrada za primer najbolje prakse
Hemofarm fondacija nagrađena je STADA nagradom za primer najbolje prakse za kampanju o važnosti doniranja organa “Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE
KAKTUS nagrade za kampanju “Ne dozvoli da pukne”
Kampanja “Ne dozvoli da pukne” osvojila je dve nagrade u kategorijima “Neprofitna integrisana kampanja” i “Mediji” na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018.
PROČITAJ VIŠE
Silver drum nagrada za kampanju “Ne dozvoli da pukne”
Kampanja Hemofarm fondacije za prevenciju povišenog krvnog pritiska “Ne dozvoli da pukne”' nagrađena je Silver Drum nagradom u kategoriji OOH na 25. međunarodnom festivalu Golden Drum, najznačajnijijem festivalu kreativnosti i advertajzinga u centralno-istočnoj Evropi. Kampanju za prevenciju povišenog krvnog pritiska Hemofarm fondacija realizovala je uz podršku agencije New Moment New Ideas Company.
PROČITAJ VIŠE
PRiznanje 2018 za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Kampanja “Najvažniji poziv u životu” Hemofarm fondacije nagrađena je PRiznanjem 2018, Društva Srbije za odnose s javnošću, kao najbolje komunicirana društveno odgovorna kampanja u 2017. godini.
PROČITAJ VIŠE
Hemofarm fondacija proglašena je najboljom u 2017.
Magazin Diplomacy&Commerce dodelio je godišnje nagrade zaslužnim kompanijama i pojedincima u osam kategorija i tom prilikom Hemofarm fondacija proglašena je za fondaciju 2017. godine.
PROČITAJ VIŠE
Nagrada Impact DOCS festivala za „Najvažniji poziv u životu“
Hemofarm fondacija dobila je nagradu Impact DOCS festivala u Kaliforniji za dokumentarni film "Najvažniji poziv u životu". Dokumentrani film "Najvažniji poziv u životu", autorke Danice Vučinić i reditelja Mateje Rackova, realizovan je u okviru istoimene kampanje u cilju podizanja svesti javnosti o značaju zaveštanja organa i povećanja broja donora u Srbiji.
PROČITAJ VIŠE
Impakt nagrada za “Najvažniji poziv u životu“
Kampanja „Najvažniji poziv u životu“ Hemofarm fondacije proglašena je za najbolju neprofitnu društveno korisnu kampanju u 2017. na konkursu koji je organizovala regionalna agencija Brodoto.
PROČITAJ VIŠE
Nagrada za Mentorski program
U 2017. godini Mentorski program Hemofarm fondacije proglašen je za najbolji u kategoriji „Korporativno volontiranje - pro bono podrška“ i pripala mu je nagrada koju dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv.
PROČITAJ VIŠE
KAKTUS 2017. nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Hemofarm fondacija i agencija Saatchi & Saatchi nagrađene su za kampanju "Najvažniji pozivu u životu" u kategoriji „Pojedinačni radovi – BTL“na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2017.
PROČITAJ VIŠE
Glavna VIRTUS nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Hemofarm i Hemofarm fondacija nagrađeni su glavnom VIRTUS nagradom za korporativni doprinos na nacionalnom nivou za kampanju o transplantaciji i doniranju organa "Najvažniji poziv u životu".
PROČITAJ VIŠE
Godišnja nagrada Srpske asocijacije menadžera za društveno-odgovornu kampanju "Najvažniji poziv u životu" za 2016. godinu
Godišnjom nagradom Srpske asocijacije menadžera za društveno-odgovornu kampanju 2016. godine, nagrađena je kampanja Hemofarm fondacije "Najvažniji poziv u životu”.
PROČITAJ VIŠE
Golden Drum nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Hemofarm fondacijom, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je zlatnu nagradu - Golden Drum, u kategoriji integrisanih kampanja.
PROČITAJ VIŠE
Silver Drum nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Fondacijom Hemofarm, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je srebrnu nagradu - Silver Drum, u kategoriji PR-a.
PROČITAJ VIŠE
Drum Adriatic Bronze 2016 specijalna nagrada za kampanju "Najvažniji poziv u životu"
Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd, u saradnji sa Hemofarm fondacijom, sa kampanjom "Najvažniji poziv u životu" osvojila je specijalnu nagradu - Drum Adriatic Bronze 2016.
PROČITAJ VIŠE