Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
Podešavanja
Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Obaveštenje o privatnosti
This cookie is used for system purposes only and does not track user actions. It is required for normal functioning of this web site.
Ovo je usluga web analitike.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Google Ireland Limited
  • Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irska
Svrha podataka
  • Marketing
  • Reklama
  • Web analitika
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
  • Piksel tagovi
Atributi podataka
  • IP adresa (anonimna)
  • Informacije o pretraživaču (vrsta pretraživača, stranice sa referencama/izlazima, datoteke pregledane na našem sajtu, operativni sistem, pečat datum/vreme i/ili podaci o putanji klikova)
  • Podaci o upotrebi (prikazi, klikovi)
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • IP adresa
  • Datum i vreme posete
  • Podaci o korišćenju
  • Putanja klikova (biranja)
  • Ažuriranja aplikacija
  • Informacije o pretraživaču
  • Informacije i uređaju
  • JavaScript podrška
  • Posećene stranice
  • URL referer
  • Preuzimanja
  • Flash verzija
  • Informacije o lokaciji
  • Kupovna aktivnost
  • Vidžet interakcije
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 (1) (a) GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podataka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Alphabet Inc.
Ovo je tehnologija praćenja koju nudi Facebook i koju koriste drugi Facebook servisi poput Facebook Custom Audiences.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Facebook Ireland Limited
  • 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02, Irska
Svrha podatka
  • Reklama
  • Marketing
  • Retargetiranje
  • Analiziranje
  • Praćenje
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
Atributi podataka
  • Podaci specifični za piksel
  • Http-zaglavlje
  • Opcioni parametri
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • ID Facebook korisnika
  • Informacije o pretraživaču
  • Podaci o korišćenju
  • Informacije o uređaju
  • Neosetljivi prilagođeni podaci
  • URL referer
  • ID piksela
  • Informacije o lokaciji
  • Podaci specifični za piksel
  • Ponašanje korisnika
  • Pregledane reklame
  • Interakcije sa reklamama, uslugama i proizvodima
  • Marketing informacije
  • Pregledan sadržaj
  • IP adresa
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 stav 1 s. 1 lit. a GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podatka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Facebook Inc.
Vesti
Medijska i digitalna pismenost predstavljaju deo korporativne kulture i etičnosti brenda!
Marketing mreža, u saradnji sa Propulsionom, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije i agencije New Moment New Ideas Company. Tim povodom, razgovarali smo sa Suzanom Đorđević, direktorkomm Hemofarm fondacije.

Zašto je važno da brendovi u svoje kampanje uključuju temu medijske i digitalne pismenosti?
Za biznis u 21. veku, medijska i digitalna pismenost predstavljaju deo korporativne kulture i etičnosti brenda. Da bi jedna kampanja postala društveno relevantna, neophodno je da ima pouzdane partnere, stručnjake na projektu, relevantan sadržaj, pravovremenu komunikaciju i interakciju s javnošću kojoj je sadržaj namenjen. Bez toga, nijedna javnost neće biti spremna da se aktivno uključi i doprinese pozitivnim promenama u društvu. Zbog ovakvog načina poslovanja, Hemofarm fondacija je samo u poslednjih šest i po godina za svoj rad nagrađena sa 24 priznanja. Nedavno smo dobili priznanje za „promociju poverenja u biznis“, koje je u direktnoj vezi sa značajem uključivanja medijske i digitalne pismenosti u kampanju „Nesalomivi“ čiji je cilj unapređenje mentalnog zdravlja ljudi, borba protiv depresije i stigme koja prati obolele.

Zašto je kampanja „Nesalomivi“ drugačija od drugih i važna baš u ovom trenutku?
Veoma je važna jer smo mi u Srbiji „normalizovali život u traumi“. Počev od 90-ih godina do danas, preživeli smo nekoliko ratova, bombardovanje, ubistvo premijera, tranziciju koja traje i još mnogo toga. Danas smo svedoci jedne od najvećih kriza globalnog zdravlja koja nam je svima promenila život za 180 stepeni. Svi smo u istom čamcu, osim što je ovaj naš „čamac“ i prethodno svašta preturio. Pre nekoliko godina, nakon završene prve tribine „Na kafi sa psihologom“, na temu „Depresija – Kako dolazi do tog stanja i kako ga prevazići“, prepune sale Dorćol Platza i više od 280K pregleda na YouTube, znali smo da je depresija tema kojom moramo da se bavimo. Kampanja „Nesalomivi“ je došla kao logičan sled stvari, posledica agonije koju živimo skoro dve godine u kojoj ne znamo šta nas čeka sutra. Pokrenuli smo je nastavljajući da promovišemo Štadinu i Hemofarmovu misiju Brinemo o zdravlju ljudi kao pouzdan partner, želeći da ljudima pružimo pomoć, podršku i poručimo da nisu sami.

Zašto je neophodno da razgovaramo o mentalnom zdravlju svakoga dana?
Zato što je to deo svakodnevne zdravstvene higijene, kao pranje ruku i zuba, odlazak na sistematski pregled jednom godišnje. Već dugi niz godina živim sa utiskom da ljudi u našoj zemlji kao da ne vole sebe i da ne brinu dovoljno o sebi. Za svakoga od nas važno je da se redovno pitamo da li živimo život kakav smo zamišljali za sebe i svoju decu, a ako je odgovor negativan da pokušamo da nešto promenimo. Međutim, na ovim prostorima, kao da se više bavimo ostalima nego sobom. Više nas zanima šta radi komšija, šta ima na televiziji ili kako je u regionu, nego kako smo mi. O zdravlju govorimo na venčanjima i sahranama. Kod lekara idemo kada bol postane nepodnošljiva, a kod psihologa – nikada, jer je to „sramota“. Za svaki problem postoji rešenje ukoliko se na vreme potraži pomoć. O fizičkom zdravlju mora da se brine jednako kao i o mentalnom. To je stvar lične higijene koju moramo da usvojimo. Humanost i solidarnost moraju da se vežbaju svakog dana, jer „nikome ne može biti dobro, dok svima ne bude bolje“.

Koji su rezultati ove kampanje i da li se vide neki konkretni pomaci?
Više od 700.000 ljudi se priključilo Pokretu za borbu protiv depresije „Nesalomivi“ što samo govori u prilog neophodnosti ove inicijative. Pomoć i podršku je dobilo više od 5.000 ljudi zahvaljujući SOS liniji za borbu protiv depresije 0800 001 002 koju smo ustanovili. Veliku zahvalnost dugujemo Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu koji je naš partner u kampanji, kao i stručnjacima – psiholozima i psihijatrima četiri specijalne bolnice za psihijatrijske bolesti u Vršcu, Gornjoj Toponici, Kovinu i Novom Kneževcu. Oni su, takođe, naši partneri koji 24 sata, sedam dana u nedelji, rade na SOS liniji. Važno je da istaknem da su svi pozivi ka SOS liniji besplatni i anonimni, a pomoć je dostupna i putem imejla podrska@nesalomivi.rs . Od početka kampanje, od 26. aprila do danas, na veb-sajtu www.nesalomivi.rs objavljeno je 30 ličnih priča osoba koje se bore protiv depresije ili su je pobedile, 26 blogova stručnjaka na temu mentalnog zdravlja, najčešća pitanja i odgovori o depresiji, saveti za borbu protiv depresije, adresar ustanova mentalnog zdravlja, četiri tribine „Na kafi sa psihologom“. Više od pola miliona ljudi videlo je kampanju u 28 domova zdravlja u Srbiji, milion ljudi videlo je kampanju u vozilima Naxis taksi, dok je četiri miliona ljudi upoznato sa kampanjom „Nesalomivi“ putem društvenih mreža. Podršku kampanji pružilo je i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, kao i više od 650 kompanija, poslovnih asocijacija, organizacija iz Srbije i inostranstva. Kampanja je inspirisala i brojne druge organizacije da pokreću inicijative u oblasti mentalnog zdravlja, što vidimo kao jedan od važnih doprinosa kampanje „Nesalomivi“. Ta činjenica nas iskreno raduje i još više daje smisla sloganu kampanje „Kada smo zajedno, ništa nas ne može slomiti!“

Izvor: Marketing mreža