Kampanja “Nesalomivi” Hemofarm fondacije i New Moment New Ideas agencije osvojila je dve Disrupt nagrade za 2021.godinu, i to u katergorijama Disrupt Brutal i Disrupt komunikacija.
Disrupt nagradu ustanovila je marketinška agencija ADAM studio 2020. godine, kako bi ukazala na kompanije koje pomeraju granice kreativnosti i inovativnosti na našem tržištu.
Na svečanoj dodeli u Domu Jevrema Grujiću, nagrade je, u ime Hemofarm fondacije, primila direktorka Suzana Đorđević, koja je rekla da su “obe nagrade važan prodstrek borbi koju vodimo protiv depresije i stigme koju ona nosi. Ove godine našli smo se u jakoj konkurenciji nominovanih i velika je čast ali i odgovornost poneti ova priznanja koja nas još jače motivišu da nastavimo misiju Hemofarm fondacije - Brinemo o zdravlju ljudi, a konkretno, u slučaju nagrađene kampanje “Nesalomivi” - o mentalnom zdravlju ljudi. Zahvaljujem se timu fondacije i našem partneru u ovoj kampanji, agenciji New Moment New Ideas, na posvećenom radu za opšte dobro”.
U kategoriji Disrupt komunikacije, osim Hemorfarm fondacije i New Moment New Ideas za kampanju Nesalomivi, nagrađeni su i: Ikea za projekat Ljubav živi i izvan 4 zida, Metalac i Pioniri za Od tvita do Dnevnika 2, Fondacija Mira Brtka za Refleksije, Dan Graf za kampanju Danas. Zbog sutra, Banca Intesa za Kalendar različitosti, Fashion Company za projekat Replay x Senidah, Telekom Srbija i Web Media Agency za Kako smo na TikToku razbili mit o sebi. U kategoriji Distrupt inovacije nagrađeni su: Shoppster za projekat TV, Atlantic Grand i Pom Pom za Grand Single Origin, Atlantic Štark i Popular za projekat Ledena Bananica, Kuća Čuvarkuća za Trijumfalni marš, Galenika i Chapter4 za Zdravo devedesete, M2Communications za za Godišnjicu Pokreta nesvrstanih, Mastercard, McCann i Chapter4 za Superhero, Converse i Ovation BBDO za Rečnik nove stvarnosti, Xiaomi Balkans za Pokaži ko te smara za Xiaomi. Specijalnu nagradu Disrupt Influence osvojila je Direct Media za projekat Kada budeš bila spremna. Novouvedena nagrada Disrupt ino pripala je M2Communications za projekat Lightwave Luštica Bay.

Dobitnici Disrupt nagrada
O ovogodišnjim pobednicima je odlučivao žiri u sastavu: Jelena Bulatović iz Srpske asocijacije menadžera, kao predsednica žirija, Miro Antić (M2Communications), Kosara Dangić Milentijević (Kabinet pivara), Zoran Golub (Atlantic Grand), Jelena Milašinović (Beogradska filharmonija), Una Ratković (Telekom Srbija), Marija Halar (NIS), Tamara Bekčić (Chapter4 PR), Željka Ćirić Jakovljević (Unicredit banka), Tamara Stančev (Shoppster), Barbara Garčević (Preventer) i Nađa Jokanović (Wannabe magazin).