Vesti
Suzana Đorđević, članica žirija “Kampanje sa Svrhom” 2022
Festival društveno odgovorne komunikacije “Kampanje sa svrhom”, koji prepoznaje, odlikuje i podstiče društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca, održaće se i ove godine na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, u Beogradu.
“Društvena odgovornost i održivost su neraskidivo povezani sa budućim generacijama, jer nema održivosti bez saosećanja sa onima koji tek dolaze. Polazeći od rečenice Marije Montesori, koja kaže da “naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prenstveno radimo za dete”, Festival društveno odgovornih kampanja posvetili smo dobrobiti deteta i pojedinca, a time i društva u celini”, naglasila je Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala “KAMPANJE SA SVRHOM”.
Ideja podsticanja društveno odgovorne komunikacije je došla u trenutku u kojem udeo društveno odgovorne komunikacije u ukupnom oglašavanju raste, i u skladu je sa globalnim opredeljenjem da se ciljevi održivog razvoja, definisani od strane UN, uključuju u strategije poslovanja i postizanje profita koji vraća zajednici.
Kampanja koja ponese titulu “KAMPANJE SA SVRHOM” jeste kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.
Odabir kampanja kojima se dodeljuje titula “KAMPANJE SA SVRHOM”, obavlja tim počasnih selektora sastavljen od stručnjaka iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, održivog razvoja, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta koji čine Sanja Rajačić, direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje Banca Intesa Beograd, Maja Vidaković, izvršni direktor Alliance international media (CorD magazine), Tijana Koprivica, direktor održivog poslovanja Delta holding, Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor na Ekonomskom fakultetu, Tatjana Prokić, osnivač Centra za dobrobit porodice “Happy mamma”, Jelena Šarenac, direktor korporativnih komunikacija Henkel Serbia i Henkel Adria, Marko Maršićević, osnivač, MARSH Creative Production, Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer New Startegy, Dragana Živojnović, urednica ekološkog programa Obrazovno-naučna redakcija RTS, Marija Mitrović, direktor za filantropiju i partnerstva Trag fondacije, Željka Ćirić Jakovljević, direktor korporativnih komunikacija UniCredit Bank Srbija i Nemanja Brković, Strategic Communication Expert, Yettel Srbija.
Među selektorima ove godine je i Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije.
“Srećna sam što sam pozvana da budem jedan od članova žirija Festivala društveno odgovornog poslovanja – „KAMPANJE SA SVRHOM”. Naša kampanja za borbu protiv depresije i stigme “NESALOMIVI” je prošle godine na ovom festivalu nagrađena kao najbolja kampanja u oblasti društveno-odgovornog poslovanja u Srbiji u 2021. godini. Radujem se što ću imati priliku da sarađujem sa ostalim članovima žirija čiji rad veoma poštujem i učestvujem u procesu selekcije najboljih kampanja u 2022. godini koje menjaju lice društvo na bolje ”, rekla je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije.
Konkurs za “Kampanje sa svrhom” 2022 biće raspisan u septembru 2022. godine.