Kampanja “Najvažniji poziv u životu” Hemofarm fondacije dobitnik je Disrupt Brutal Award nagrade.
Kampanja se 2024. godine odvijala pod sloganom “Budimo bolji ljudi. Postani donor.” a njen zadatak je bio da, kroz ispovesti porodica koje su donirale organe svojih najvoljenijih i lične priče pacijenata koji čekaju na donora i transplantaciju organa, dodatno alarmira javnost u cilju stvaranja društva odgovornih i solidarnih ljudi koji prihvataju donorstvo organa kao najhumaniji čin.
Ovo je 32.priznanje za kampanju koju su pre punih osam godina pokrenuli Hemofarm Fondacija i Hemofarm grupa u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Srbije, udruženjima pacijenata “Zajedno za novi život”, “Donorstvo je herojstvo” i „PAN transplant“ i uz podršku Fonda B92, kako bi podigli svest javnosti o važnosti doniranja organa, i povećali broj donora i transplantacija u Srbiji.
Zahvaljujući saglasnosti 9 donora, u 2024. godini obavljene su 44 transplantacije.

Vizual kampanje „Najvažniji poziv u životu“
Istovremeno, kompanija Hemofarm je osvojila Disrupt nagradu u kategoriji „Zdravstvo i farmaceutska industrija” za kampanju „Ne moraš ti ništa”, koja je sprovedena u martu 2024. godine. Dok mesec mart tradicionalno donosi cveće, bombonjere i poklone, ova kampanja je podsetila žene na najvredniji poklon koji mogu sebi darovati – preventivni pregled. Uz snažnu poruku „Ne moram ja ništa – ali, znam šta je dobro za mene”, sa ciljem da se podstakne odgovornost žena prema sopstvenom zdravlju.

Vizual kampanje „Ne moram ja ništa“ Hemofarm BiH i Hemofarm Srbija
Hemofarm i Hemofarm fondacija nastavljaju da svojim delovanjem postavljaju standarde društveno odgovornog poslovanja, dokazujući da su zdravlje i solidarnost ključne vrednosti za napredak.

Grupna fotografija dobitnika